סמוטריץ': "סגירת ערוץ 14 מעמידה את היהדות והדמוקרטיה בסכנה"

    אסתי פלד No Comments on סמוטריץ': "סגירת ערוץ 14 מעמידה את היהדות והדמוקרטיה בסכנה"

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "לבנון קיבלה את כל מה שהיא רצתה, זה לא הסכם. זה לוותר. אני חושש שאם לפיד ימשיך להיות ראש הממשלה נגיע גם לאיום קיומי ממש" | "ניסיון סגירת ערוץ 14 מלמד כי אם השמאל יעלה לשלטון לא רק היהדות בסכנה, גם הדמוקרטיה" | הריאיון המלא

    צילום: פלאש 90
    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "רואים שחיזבאללה נהנה מההסכם, וזה שלפיד אומר בעצמו ש 10 שנים לא נחתם הסכם כזה, זה קרה כי החליטו לוותר ללבנונים. גם העיתוי של ההסכם מעורר תהיות".

    "אם ההסכם כל כך טוב אז שלפיד יתכבד להניח אותו על שולחן הכנסת ויציג אותו לציבור. אני הייתי באופוזיציה שנתניהו הציג את הסכמי אברהם, ראינו שהם טובים והצבענו בעד. ממה לפיד מפחד?" תהה סמוטריץ'.

    "הפרסומים שנשמעים הם שלבנון קיבלה את כל מה שהיא רצתה, זה לא הסכם. זה לוותר. אני חושש שאם לפיד ימשיך להיות ראש הממשלה נגיע גם לאיום קיומי ממש. הוא יחליט גם לוותר לפלסטינים על כל מה שהם רוצים".

    על המצב הביטחוני בארץ אמר סמוטריץ': "אנחנו עמוק בתוך אינתיפאדה שלישית. אנחנו חיים פה בניסים גמורים. מה שנדרש זה חומת מגן 2 לאיסוף הנשקים ולהחזרת ההרתעה".

    "הדור הצעיר הפלסטיני שלא היה בחומת מגן, לא זוכר את טנקי צה"ל ברחובות יו"ש, הוא לא יודע מה זה הרתעה, וצריך להחזיר אותה עכשיו עם מבצע נרחב" כך סמוטריץ'.

    על מערכת הבחירות ושאר הניינים העומדים על סדר היום הציבורי אמר: "לא מנהלים שום קמפיין נגד שקד, אני אומר לה שאם כנים דבריה שהיא רוצה ממשלת ימין שתתכבד ותפרוש, היא זורקת לפח קולות של הימין".

    "הניסיון לסגור את ערוץ 14 מראה שאם השמאל יעלה לשלטון לא רק היהדות בסכנה, גם הדמוקרטיה בסכנה. ברור לכולם שהתקשורת היא היום תעמולה, משתיקים פיגועים ומאתרגים את הממשלה".



    0 תגובות